Již 17 let s vámi
76, 2016

Parkování

Máme vyřešeno parkování...

Pro naše klienty a nás, jsme upravili parkování přímo před kanceláří. Nyní jsme ještě dostupnější. 

193, 2016

6. Řešení problémů

Ani ty nejlepší firmy se nevyhnou komplikacím a vždycky se najde zákazník, který nebude spokojený. Ale rozdíl je v tom, že ty nejlepší firmy mají vždy plán B. Cílem je proměna špatné zkušenosti v  situaci, kdy zákazník odchází ještě spokojenější, než kdyby špatnou zkušenost neměl. 

Základní pravidla 

• Překvapte zákazníka tím, jak rychle jste jeho problém vyřešili. 

• Předpokládejte, že zákazník je poctivý a za problém nemůže. 

• Vřelá a upřímná omluva je základ.

Zdroj: KPMG

83, 2016

5. Čas a úsilí

Zákazník nemá času nazbyt. Jde o to, aby vše trvalo co nejkratší dobu a zákazník vyvinul co nejmenší úsilí. Klíčem ke zlepšování tohoto pilíře je odstraňování zbytečných překážek, zjednodušování a  omezování různých požadavků, které zákazníci vnímají jako zbytečné či otravně byrokratické. 

Základní pravidla 

• Ať je čas strávený s vámi pro zákazníka příjemný. 

• Zákazník by se měl dostat k  cíli v co nejméně krocích, maximálně ve třech. 

• Vždy myslete na to, jak celou věc zjednodušit.

Zdroj: KPMG

122, 2016

4. Empatie

Empatie je víc než jen pohled na věc z úhlu zákazníka. Znamená mít emoční inteligenci na to, abyste zvolili správnou emoční reakci vedoucí k lepšímu pocitu zákazníka. Zásadní je umění ukázat zákazníkovi, že ho chápete, rozumíte tomu, co chce, co potřebuje a proč to potřebuje – víte totiž, jak se cítí. 

Základní pravidla 

• Investujte čas do naslouchání problémům, které má zákazník. 

• Neříkejte pokaždé to samé. Přizpůsobte svou reakci dané situaci. 

• Sdílejte podobné zkušenosti, své či jiných zákazníků, abyste navázali vztah.

Zdroj: KPMG