Digitalizace v účetnictví – ulehčíme vám práci s archivací i daty

DAŇOVÉ PORADENSTVÍ, DŮVĚRYHODNÝ ARCHIV, PRÁCE S DOKLADY / 16. 11. 2021
0

Zapomeňte na staré účetní knihy a zvolte si raději cestu procesní dokonalosti a komfortu. Díky novodobým technologiím a inovacím vám v oblasti vedení účetnictví dokážeme poskytnout lepší a komplexnější služby. Controlling už není závislý pouze na lidech. V kooperaci se systémem běžícím na pozadí máme jistotu, že nám žádné důležité věci neuniknou. Přečtěte si, jak pracujeme s naším důvěryhodným archivem, účetním programem Pohodou a také platformou Power BI. Účetnictví nikdy nebylo jednodušší.

Přestože se automatizace procesů a zavádění technologií v podniku může leckomu zdát jako složité téma, nemusíte se jeho zavedení do svého podniku obávat. O naše zákazníky se staráme od samého počátku, tedy od vstupu dokladů přes samotné účetnictví až po výsledky v již zmiňovaném Power BI. Data, která nám naši zákazníci poskytují, postupně putují přes uvedené programy a zajišťují tak dokonalý přehled o momentálním stavu podniku. Na konci procesů se stávají také podkladem pro podnikovou analýzu. V reálném čase tak máte perfektní představu o tom, co se s výkonem vaší firmy opravdu děje. 

Obrovskou výhodu celého systému představuje zejména jeho transparentnost a nastavení práce. Prvotní zpracovatel dokladů, účetní, finanční ředitel nebo dokonce sám majitel je přesně informován o všech datech, která potřebuje pro svou práci či další rozhodování. 

A určitě to neznamená, že si nyní budete muset pořídit software nebo hardware za desítky tisíc korun – oboje si od nás můžete pronajmout či získat úplně zdarma. Přístup k jednotlivým systémům budete mít díky dostupným technologiím 24 hodin denně, 7 dní v týdnů a po celý rok. Tak udělejte krok k digitalizaci procesů právě s námi. 

Důvěryhodný archiv

Zbavte se zbytečné papírové dokumentace.

 

Důvěryhodný archiv – šetří lesy, čas i starosti

Nudnému papírování, archivování a několikaletému skladování dokladů už dávno odzvonilo. S naším archivem se papírové agendy nadobro zbavíte. Jak je to možné? Důvěryhodný archiv, který v Jasparu používáme, disponuje časovými razítky. Ta vám zajistí jak samotnou správu, tak dlouhodobé uchování dokladů bez jejich skutečné přítomnosti v offline verzi. 

Právě díky digitalizaci lze jakýkoliv dokument dohledat kdykoliv a odkudkoliv. Jediné, co budete potřebovat, je internetové připojení. Každý zákazník v systému získává unikátní workflow a důvěryhodný archiv se tak dokonale přizpůsobí jakékoliv firmě. Veškeré změny a historie jsou navíc v systému průběžně evidovány. 

A jak to vlastně funguje? Nejprve přijde na řadu schválení dokladů. Už v prvním kroku si ušetříte pořádnou dávku času, jelikož zde odpadá mezičlánek v podobě předání dokumentů účetní firmě. Po úspěšném schválení vloženého dokladu následuje automatický zápis do účetnictví, jehož sofistikovanost převyšuje tradiční lidský faktor. Závěrečné zaúčtování a připojení prolinku do archivu je pak rychlé a hlavně bezpečné. Jakýmkoliv případným prodlévám tak dokážeme efektivně zabránit. Samozřejmostí systému je pak pravidelné zálohování, archivace a pravidelná aktualizace. 

 

 

Účetnictví je Pohoda

Účtování skutečně nikdy nebylo jednodušší. Účetní program Pohoda je již oborovou stálicí a s Jasparem jej můžete mít k dispozici přímo z našeho serveru. I zde dochází k pravidelným aktualizacím či zálohování. Právě to v Pohodě probíhá hned několikrát denně, díky čemuž bude o vaše data zaručeně postaráno. Naši zákazníci mají navíc k dispozici technickou podporu přímo od jedné z přidělených účetních a také od našeho IT oddělení. I naprostí laici v technologiích tak z programu vytěží skutečné maximum. 

Pohoda šetří čas, a to pořádnou porci. Průměrná reakční doba od přijetí zákazníkova požadavku je pouhých 30 minut. Propojení archivu a samotného programu pak zajišťuje skutečně intuitivní ovládání. Zákazník jednoduše pošle svůj doklad e-mailem, pomocí telefonu, tiskárny nebo samotného portálu, v němž čeká na další zpracování. O to se stará lidský faktor, nicméně za poplatek třetí straně jej můžete nahradit robotem, který veškerá data automaticky vytěží a schválí. 

Systém následně zkontroluje případné duplicity a také fakt, zda doklad nezapisujete do zpracovaného období DPH. Dílčích kontrol však na pozadí probíhá mnohem více. V konečné fázi doklad s vyplněnou hlavičkou propadá do Pohody k jeho zaúčtování, odkud putuje až do platformy Power BI.

 

Papírový doklad ⇨ Pohoda ⇨ Power BI

 

A bez automatických upomínek a reportingu by se nejednalo o dokonalou automatizaci. I tyto procesy jsou v účetním programu naprostou samozřejmostí, stejně jako váš neomezený přístup odkudkoliv. Stačí pouze internet. O podobných procesech se mohlo v minulosti účetním jenom zdát. Chcete své doklady stále složitě skladovat? Rádi vás té každodenní agendy zbavíme.

Účetnictví je Pohoda

Konec skladování dokladů.

 

Power BI aneb Opravdová síla v datech

Možná jste o ní nikdy neslyšeli. Ale měli byste! Power BI je platformou pro podnikovou analýzu v reálném čase. Skutečnou kondici vaší firmy tak můžete mít neustále před očima. Každá databáze, účetní jednotka nebo firma automaticky získává automatický export z účetní databáze Pohody, který putuje přímo do této platformy. Jednotliví uživatelé pak mají možnost sledovat stav podniku pomocí interaktivních grafů a čísel. Komplexnost celé platformy pak potvrzuje také automatický rozpad až do jednotlivých dokladů. 

Data si podmaňují svět, a to i ten účetní. Díky sofistikovaným funkcionalitám tak můžete získat podrobné pohledy na: 

  • tržby,
  • výsledovku,
  • pohledávky,
  • závazky,
  • obratovku,
  • finanční prostředky a další.

Veškeré dílčí kategorie lze přehledně řadit dle různých pohledů či vašich požadavků. Pakliže se na platformě dějí nějaké anomálie, zákazníci neprodleně obdrží e-mailovou výstrahu upozorňující na tento nežádoucí jev. Nemusíte se tak obávat ztráty vložených dat. 

I tato platforma se může pochlubit vzájemnou kompatibilitou s výše uvedenými systémy. Databáze z účetního programu Pohody se totiž automaticky načítá právě do Power BI. Svěřte své účetní doklady do našich rukou a pouze sledujte jak putují pokročilými programy. Vy však získáte vždy jednoduchý přehled a hlavně snadný přístup.

Dejte nám vědět na info@jaspar.cz nebo zavolejte na číslo +420 605 202 525 a nechte to na nás!

NECHTE STOPU

A jaký bude váš názor?

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *