Účetní data
Účetní data nejsou jen nástrojem pro zjištění částky odvodu DPH, ale hlavně nástrojem pro řízení, plánování a směřování firmy…
Naučte se systematicky a pravidelně pracovat s daty, která máte ve svém účetnictví… Používejte je pro to, abyste měli ucelený přehled o své firmě, dovedli předvídat rizika, řídit peněžní toky a plánovat…
V každé firmě lze najít různé způsoby, jak nakládat s daty. Většinou se naše potřeby, každý měsíc opakují a můžeme si tak nastavit “naše reporty”. To je něco, co je specifické pro naši firmu a co lze připravit tak, aby každý měsíc byly reporty automaticky generovány z účetních dat do srozumitelných a přehledných sestav, se kterými můžeme snadno pracovat.
Ukázka reportů:
Práce s doklady
Nastavení procesního zpracovávání dokladů úzce souvisí se možností (či nemožností) řídit firmu…
Čím je firma větší, tím je nutné detailněji nastavit dokladovou strukturu, tu ve firmě zavést a poté jí dodržovat…
Převod dokladů z papírové podoby do digitální může být pro některé zaměstnance bolestivý, ale pro firmu užitečný… Nakonec všichni pracovníci přes počáteční odpor porozumí výhodám digitalizace…
Proces zpracování dokladů, byť existují rozdíly mezi jednotlivými stupni řízení, může být mocný nástroj pro budoucnost firmy….