Je to výhodné, jsme flexibilní jak pro nás, tak naše zákazníky.. Nemusíte se řídit korporátními pravidly a děláme služby na míru přímo zákazníkům..
Proč nečekáme na to až server zestárne? rádi předcházíme problémům a investujeme do obnovy pravidelně.
- Pravidelně obnovujeme svůj HW i SW, tak abyste byli spokojení s rychlostí a dostupností našich online služeb…
- Přichází k nám stále nový zákazníci. Trh nám věří, to je pro nás zavazující a chceme být připraveni na nárůst kapacit…
- Používáme nejmodernější způsoby ověřování při přihlašování s dvoufázovým ověřováním přes mobilní aplikace.
- Používáme robotizaci pro rutinní práce
- atd..
Interní procesy
Naše interní procesy jsou postaveny na produktech Microsoft 365.
Microsoft Dynamics 365 používáme pro řízená našich interních procesů:
- příchodu nového zákazníka
- odchodu zákazníka
- fakturací
- řízení projektů
- správu daní
- komunikaci s kleintem
- správu datových shránek
- atd.
Na Sharepointu máme několik webů, jak interních, tak externích, kde spravujeme online automatizovaně doklady či dokumenty našich klientů. Právě procesní spojení Sharepointu a Dynamics 365 je velice výkonným nástrojem.
Naše zákaznické FLOW je EASY
1 Elektronický vstup dokladů – online přístup pro zákazníka, včetně různých stupňů schvalovaní
2 Online přístup do různých účetních systémů
Závěrem
Pronajměte si profesionály, co se o Vás postarají od A do Z