Již 17 let s vámi
89, 2015

Kolik hodin trvá průměrně firmě vyplnit formuláře pro daňová přiznání za rok?

České podniky stráví vyplňováním daňových přiznání a plněním všech daňových předpisů v průměru 413 hodin ročně. Světový průměr je skoro o polovinu nižší. Přesto se Česku za posledních pět let podařilo snížit čas na papírování nejvíc v Evropě, vyplývá ze studie Světové banky, IFC a poradenské firmy PwC

Myslíme si, že je lepší to přenechat profesionálům a čas strávit příjemněji :-)

Zdroj idnes

79, 2015

REFERENCE firmy

Reference jsou důležitou součástí každé společnosti. Myslím si, že reference mají co říct o firmě. Nejde jen o reference zákazníků, ale i dodavatelů. Dnes se hodně používá pojem společenská odpovědnost firem. Kultura společnosti musí být na tři strany a to jsou zákazníci, dodavatelé a zaměstnanci.  My jsme po dvou letech přemýšlení udělali videoreference a výsledek pusuďte sami.

Chcete vědět, co si i nás myslí dodavatel?

Co si o nás myslí náš zákazník?

Jak na nás nahlíží partner?

178, 2015

Elektronická komunikace se státní správou

V dnešní době není stále běžné komunikovat s úřady elektronicky, spousta firem i živnostníků, stále odesílá poštou své přehledy na zdravotní pojišťovny a chodí razítkovat podání na finanční úřad. My jsme si dali tu práci a námahu, zjistili jsme možnosti elektronické komunikace s pojišťovnami, sociálkou, finančním úřadem a dalšími institucemi. Takže vítězství je před námi a vše jde elektronicky ze zpětnou vazbou o převzetí. Jíž naši klienti mohou být  v klidu a věnovat se jiným věcem, než vypisování papírů pro instituce či dokonce chodit je odevzdávat osobně na podatelny.

167, 2015

REPORTING

Reporting

obecné slovo, ale my mu dáváme význam a jasnou tvář. 

Chvíli nám trvá, než pochopíme funkčnost společnosti, pro kterou začínáme pracovat a po navnímání procesů nastavujeme jasný reporting.

Ze začátku se lidé bojí na toto téma bavit, nemají čas, přijde jim to zbytečné, nerozumí datům, ale my jsme tu od toho, abychom jim vše vysvětlili a nastavili REPORTING tak, že jim bude přínosem a pochopitelný.

Takže REPORT není u nás jen prázdné slovo, ale přidané hodnota.